ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΩΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΩΝ-ΑΠΟΣΤΟΛΗ-ΠΑΡΑΔΟΣΗ
□ Η εταιρεία μας δέχεται ηλεκτρονικές παραγγελίες από ιδιώτες και εκδίδει αποδείξεις λιανικής πώλησης , από επιχειρήσεις – εταιρείες και εκδίδει τιμολόγια πώλησης, από Β2Β επιχειρήσεις – εταιρείες και εκδίδει τιμολόγια πώλησης , καθώς επίσης επιτρέπει συνεργασίες με προμήθεια μέσω μηχανών αναζήτησης , για τη διαφήμιση , προβολή και πώληση των εμπορευμάτων μας.
□ Εξυπηρετούμε τους πελάτες μας σε όλη την Ελλάδα , καθώς και σε πολλές χώρες του εξωτερικού όπως το Ηνωμένο Βασίλειο ( Αγγλία ), Γερμανία , Αυστρία , Γαλλία , Ολλανδία , Βέλγιο, Λουξεμβούργο, Δανία, Νορβηγία , Σουηδία , Φινλανδία, Ιρλανδία , Ιταλία, Ισπανία, Πορτογαλία, Μάλτα, Κύπρο, Μονακό, Βουλγαρία, Ρουμανία , Σερβία, Αλβανία, Σλοβενία , Σλοβακία, Πολωνία, Ουγγαρία, Κροατία, Λετονία, Εσθονία, Λιθουανία, Τσεχία, Ουκρανία, Λευκορωσία ,Ισλανδία, Λιχτενστάιν, Ανδόρα, Ελβετία, Βοσνία-Ερζεγοβίνη , Βόρεια Μακεδονία , Ισραήλ, Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής ( Η.Π.Α ), Καναδάς, και Αυστραλία .
□ Για τις αποστολές μας στην Ελληνική επικράτεια χρησιμοποιούμε τις μεταφορικές υπηρεσίες της ACS Courier με τους χρόνους παράδοσης να κυμαίνονται ως εξής :
α) Για παραδόσεις στην πόλη της Αθήνας και σε όλο το νομό Αττικής , εκτός από τους δυσπρόσιτους προορισμούς που είναι μακριά της εμβέλειας εξυπηρέτησης της ACS Courier σε 3 έως 5 εργάσιμες ημέρες .
β) Για παραδόσεις σε χερσαίους προορισμούς , εκτός από τους δυσπρόσιτους προορισμούς σε 3 έως 6 εργάσιμες ημέρες .
γ) Για παραδόσεις σε νησιωτικούς προορισμούς, εκτός από τους δυσπρόσιτους προορισμούς σε 3 έως 7 εργάσιμες ημέρες .
δ) Για παραδόσεις σε δυσπρόσιτες περιοχές σε 3 έως 9 εργάσιμες ημέρες .
□ Για τις αποστολές μας στις χώρες του εξωτερικού χρησιμοποιούμε τις μεταφορικές υπηρεσίες της DHL , με τους χρόνους παράδοσης να κυμαίνονται ανάλογα με τον αριθμό ζώνης που βρίσκονται αυτές , καθώς και τον τρόπο αποστολής ( DHL ECONOMY SELECT , DHL EXPRESS ) ,σύμφωνα με τον διαχωρισμό της DHL ως εξής :
DHL ECONOMY SELECT
α) Σε 4 έως 6 εργάσιμες ημέρες για παραδόσεις στις χώρες : Βουλγαρία .
β) Σε 5 έως 7 εργάσιμες ημέρες για παραδόσεις στις χώρες : Αυστρία, Ιταλία, Ουγγαρία .
γ) Σε 6 έως 8 εργάσιμες ημέρες για παραδόσεις στις χώρες : Βέλγιο, Γαλλία, Γερμανία , Ισπανία, Κροατία, Λουξεμβούργο, Πολωνία, Ρουμανία, Σλοβακία, Σλοβενία, Τσεχία .
δ) Σε 7 έως 9 εργάσιμες ημέρες για παραδόσεις στις χώρες : Δανία, Εσθονία, Ιρλανδία, Λετονία, Λιθουανία, Ηνωμένο Βασίλειο ( Αγγλία ) , Μονακό, Ολλανδία, Πορτογαλία, Σουηδία, Ελβετία .
ε) Σε 8 έως 10 εργάσιμες ημέρες για παραδόσεις στις χώρες : Φινλανδία, Νορβηγία .
DHL EXPRESS
α) Σε 3 έως 5 εργάσιμες ημέρες για παραδόσεις στις χώρες : Αλβανία, Βοσνία-Ερζεγοβίνη, Ισλανδία, Κύπρος, Λιχτενστάιν , Μάλτα, Βόρεια Μακεδονία, Σερβία .
β) Σε 4 έως 6 εργάσιμες ημέρες για παραδόσεις στις χώρες : Ανδόρα, Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής ( Η.Π.Α ), Ισραήλ, Καναδάς, Λευκορωσία, Ουκρανία .
γ) Σε 5 έως 7 εργάσιμες ημέρες για παραδόσεις στις χώρες : Αυστραλία .
□ Τα εμπορεύματά μας θα αποστέλλονται στη διεύθυνση την οποία θα έχει ορίσει ο πελάτης μας , αφού προηγουμένως έχει ολοκληρώσει την παραγγελία του και την πληρωμή του και έχει λάβει το αυτοματοποιημένο e-mail μας από την ιστοσελίδα μας με όλες τις λεπτομέρειες ( εάν δεν το λάβει θα πρέπει να ελέγξει τα spam ) . Όλα μας τα προϊόντα που εμφανίζονται στην ιστοσελίδα του e-shop μας είναι διαθέσιμα για ταχυδρομική αποστολή (εκτός και εάν αναφέρεται κάτι διαφορετικό ). Ο πελάτης μας έχει τη δυνατότητα του εντοπισμού της παραγγελίας του χρησιμοποιώντας τη σχετική εφαρμογή με τον κωδικό της παραγγελίας του. Η εταιρεία μας δεν δέχεται παραγγελίες για παράδοση σε κουτιά PO , καθώς για την παράδοση της παραγγελίας απαιτείται η υπογραφή του πελάτη μας .
Σε περίπτωση που η παραγγελία μας φτάσει στη διεύθυνση που μας έχει δώσει ο πελάτης μας , αλλά για κάποιους λόγους δεν παρέλαβε το δέμα του ( είτε επειδή δεν ήταν εκεί ,είτε επειδή μας έδωσε λάθος διεύθυνση , είτε για άλλους λόγους ) , τότε το μη παραδομένο δέμα επιστρέφεται στην εταιρεία μας . Εάν μας ζητήσει να του το στείλουμε ξανά , τότε θα επιβαρυνθεί εκ νέου με τα έξοδα αποστολής του δέματος .
□ Κόστος αποστολής .
Είναι εξ ίσου σημαντικό ο πελάτης μας αφού ολοκληρώσει την παραγγελία του, να γνωρίζει εκ των προτέρων και πριν προχωρήσει στην πληρωμή του , το ακριβές ποσό του κόστους των μεταφορικών με τα οποία και θα επιβαρυνθεί . Ως εκ τούτου, υπολογίζεται αυτόματα το μεταφορικό κόστος , σύμφωνα με τα μικτά βάρη των εμπορευμάτων του καλαθιού του . Οι πιθανοί πελάτες μας δεν υποχρεούνται να εγγραφούν στην ιστοσελίδα μας για να περιηγηθούν σ’ αυτή , όπως και να γεμίσουν το καλάθι με τα εμπορεύματα της αρεσκείας τους και να ιδούν το συνολικό ποσό της χρέωσής τους συμπεριλαμβανομένων και των μεταφορικών εξόδων . Δεν θα τους ζητηθεί σε καμία περίπτωση να δώσουν κάποιο από τα προσωπικά τους στοιχεία , όπως η διεύθυνση , το e-mail τους , το ονοματεπώνυμό τους κοκ. Μόνο εφ’ όσον το επιθυμεί ο πελάτης και θελήσει να προχωρήσει και να ολοκληρώσει την παραγγελία του , θα πρέπει να καταχωρήσει τη διεύθυνσή του , το τηλέφωνό του , το e-mail του και το ονοματεπώνυμό του .
Θα πρέπει να τονιστεί ιδιαίτερα ότι όλα τα προσωπικά στοιχεία των πελατών μας ,τα οποία κρίνονται απαραίτητα να καταχωρηθούν για την απρόσκοπτη επικοινωνία της εταιρείας μας μαζί τους , είναι ασφαλή μαζί μας , δεν αποκαλύπτουμε κανένα προσωπικό στοιχείο τους σε τρίτους και απλώς χρησιμοποιούμε τη διεύθυνσή τους , τα τηλέφωνά τους , τα e-mail τους για να τους ειδοποιήσουμε και να τους παραδώσουμε την παραγγελία τους . Επομένως χρειάζεται προσοχή στην καταχώρηση των στοιχείων τους , γιατί λόγου χάριν μία λανθασμένη διεύθυνση παράδοσης σημαίνει ότι η παραγγελία δεν θα φθάσει στον πελάτη μας , με αποτέλεσμα τη δημιουργία προβλημάτων και επιπλέον κόστη και για την εταιρεία μας και για τον ίδιο .
□ Τιμοκατάλογος .
Όλες οι παραγγελίες που δέχεται η εταιρεία μας μέσω της ιστοσελίδας της από τους πελάτες ιδιώτες ( λιανική πώληση ) ,επιβαρύνονται με ΦΠΑ ( Φόρος Προστιθέμενης Αξίας ), ο οποίος συμπεριλαμβάνεται στις αναρτημένες τιμές του e-shop της . Δεν είναι δυνατή η φορολογική δήλωση για πελάτες εκτός των χωρών της Ευρωπαϊκής Ένωσης . Όπως δεν είναι δυνατή και η παράδοση οινοπνευματωδών ποτών σε ιδιώτες πελάτες εκτός της Ελληνικής επικράτειας.
Ειδικά για τους πελάτες της επιχειρήσεις – εταιρείες οι οποίες δραστηριοποιούνται σε B2B μπορούν να ζητήσουν τον ειδικό τιμοκατάλογο χονδρικής που προβλέπεται , καθώς και την έκδοση τιμολογίου χωρίς ΦΠΑ .
□ Εκτελωνισμός .
Εάν σε κάποια χώρα επιβάλλεται η υποχρέωση του εκτελωνισμού , η επιβάρυνση αυτή αφορά εξ ολοκλήρου τον πελάτη μας και όχι την εταιρεία μας .
□ Εισαγωγικοί Δασμοί – Έθιμα .
Η εταιρεία μας δεν ευθύνεται για τυχόν εισαγωγικούς δασμούς ή έθιμα που επικρατούν στην χώρα του πελάτη μας .
Ως εκ τούτου η εταιρεία μας δεν ευθύνεται εάν τα εμπορεύματα τα οποία παρήγγειλε ο πελάτης μας ,δεν επιτρέπονται στη χώρα του λόγω εθίμου ή για κάποιον άλλο λόγο. Όπως και δεν ευθύνεται για τυχόν έκτακτες καθυστερήσεις που θα συμβούν λόγω εορτών ή άλλων αιτιών .
□ Ασφάλεια των εμπορευμάτων .
Τα εμπορεύματα που αποστέλλει η εταιρεία μας στους πελάτες της, καλύπτονται ασφαλιστικά από την μεταφορική εταιρεία , για ζημιά ή απώλεια κατά τη μεταφορά τους . Η ασφάλεια αυτή σταματά με την παράδοση των εμπορευμάτων στον πελάτη .
Η εταιρεία μας καταβάλλει τη μέγιστη δυνατή προσπάθεια να συσκευάζει τα παραγγελμένα εμπορεύματα με τον καλύτερο τρόπο , ώστε αυτά να φθάνουν στον πελάτη μας σε άψογη κατάσταση . Στη σπάνια περίπτωση που κατά τη μεταφορά τους αυτά υποστούν εμφανή εξωτερική ζημιά , ο πελάτης μας έχει το δικαίωμα να αρνηθεί να τα παραλάβει και να ζητήσει από το μεταφορέα να τα γυρίσει πίσω ως απαράδεκτα .
□ Επιστροφές .
Ο πελάτης μας έχει το δικαίωμα αναιτίως να επιστρέψει κάποιο προϊόν εντός 14 ημερών από την παραλαβή του , αφού πρώτα ενημερώσει την εταιρεία μας με e-mail . Στην περίπτωση αυτή ο πελάτης μας επιβαρύνεται με το μεταφορικό κόστος .
Σε περίπτωση που υπαίτια είναι η εταιρεία μας ή οι προμηθευτές μας ,λόγω του ότι στάλθηκε στον πελάτη μας εσφαλμένο προϊόν, αυτός έχει το δικαίωμα της επιστροφής του εντός 14 ημερών από την παραλαβή του . Επίσης , το προϊόν αυτό πρέπει να είναι σε άριστη κατάσταση , η συσκευασία του προϊόντος να είναι άθικτη, να μην έχει χρησιμοποιηθεί και το περιεχόμενό του να είναι αναλλοίωτο . Στην περίπτωση αυτή τα έξοδα επιστροφής θα χρεωθούν στην εταιρεία μας .